Få oppmerksomhet i lokalpressen!
Gratis digitalt kurs
På dette kurset deler Anders Nyland sine beste «innside-tips» til hva som kan være de gode sakene. Du får innsikt og gode eksempler på hvordan du skal gå frem for å få gratis oppmerksomhet og markedsføring i lokalpressen.
Kurset vil bl.a. bruke «Sesongkampanje i fiskehandelen» som et konkret eksempel på hvordan du kan få ekstra oppmerksomhet om din bedrift.
Anders Nyland har hatt en rekke ledende roller i flere norske aviser, som Akershus Amtstidende, Østlandets Blad og Bergensavisen. Han har vært styreleder i Hordaland avis- og medieforening, og sittet i styrene for Media City Bergen AS, NCE Media og Media Region Bergen. Han har også hatt verv i flere nasjonale og internasjonale presseorganisasjoner som World Editors Forum og International Press Institutes norske komite. I dag er han CEO for Visit Bergen.
Påmeldingsfrist: Innen mandag 9. januar kl. 12.00