Hvordan bygge tillit til målgruppen via sosiale medier, og hvorfor er det viktig?
Digitalt kurs: Hvordan bygge tillit til målgruppen via sosiale medier, og hvorfor er det viktig?
I dette kurset lærer du hvorfor det å bygge tillit i sosiale medier, er en svært god investering. Hva skal til for å skille seg ut nok til at innholdet ditt blir lagt merke til? Hvordan kan du fremstå ekte, troverdig og interessant, i en verden der «alle» deler innhold og sloss om målgruppen din sin oppmerksomhet? Du vil få vite hvorfor det er viktig å bygge relasjoner og ha god dialog i sosiale medier, men vi er også innom hvordan du kan håndtere negative tilbakemeldinger eller kundeanmeldelser, om det først skulle dukke opp.
Om kursholder:
Astrid Valen–Utvik er siviløkonom fra NHH, og driver kommunikasjonsbyrå innen sosiale medier, Valen–Utvik AS.
Valen-Utvik AS jobber konkret, praktisk og målrettet med tilstedeværelse på Facebook, Instagram, blogg og andre sosiale kanaler.
Astrid er opptatt av bedrifters hverdagskommunikasjon i sosiale medier, og ble i 2012 kåret til en av Norges mektigste kvinner innen media og kommunikasjon. I 2016 ble hun kåret til Årets Sosiale Medie Ildsjel og i 2017 ble hun kåret til Årets sosiale medie-personlighet.