Slik identifiserer og forstår du målgruppens behov og bygger en sterk merkevare med tydelig identitet
Kurs med Astrid Valen-Utvik tirsdag 20. februar kl. 10.00 – 12.00:
Målgruppeanalyse og identifisering av målgruppens behov. Du lærer hvordan du kan utvikle en autentisk merkevareidentitet som reflekterer ditt produkts kvalitet.
Meld deg på kurset innen 15. februar (påmelding til høyre).
Bli med på zoom her (link vil også sendes til alle påmeldte):
https://us02web.zoom.us/j/88243927568?pwd=Q1JqTjBzVVh3d211L29NUUlOOHphUT09
Passcode: 358143
Om kursholder:
Astrid Valen–Utvik er siviløkonom fra NHH, og driver kommunikasjonsbyrå innen sosiale medier, Valen–Utvik AS.Valen-Utvik AS jobber konkret, praktisk og målrettet med tilstedeværelse på Facebook, Instagram, blogg og andre sosiale kanaler.
Astrid er opptatt av bedrifters hverdagskommunikasjon i sosiale medier, og ble i 2012 kåret til en av Norges mektigste kvinner innen media og kommunikasjon. I 2016 ble hun kåret til Årets Sosiale Medie Ildsjel og i 2017 ble hun kåret til Årets sosiale medie-personlighet.