Bli en vinner i sosiale medier: Hva kjennetegner godt innhold i sosiale medier?
Bli en vinner i sosiale medier
Kickstart det nye året med en god digital strategi for sosiale medier. Gjennom disse workshopene får du hjelp til å lage din plan, slik at du slipper å finne opp kruttet på nytt hver gang du poster. Dette vil gi din bedrift de aller beste forutsetningene for et godt og innbringende 2022.
Om workshopene
Workshop 1, 17. januar 2022 - Lag en digital innholdsstrategi:
I denne workshopen vil Astrid Valen-Utvik gi dere et rammeverk som gir dere viktige steg på veien mot å lage en digital innholdsstrategi. Hvilke mål har virksomheten, hvilke verdier ønsker dere å representere og hva slags innhold vil gi dere flere kunder og mer oppmerksomhet? På slutten av denne workshopen får dere en liten oppgave som skal leveres inn noen dager i forkant av workshop 2.
Workshop 2, 31. januar 2022 - Hva kjennetegner godt innhold:
I workshop nummer 2 skal vi se mer på hvordan sosiale medier faktisk fungerer. Hvorfor er det så viktig å fortelle historier, fremfor å kun informere? Og hva er det som kjennetegner godt innhold i sosiale medier?
Om Astrid Valen-Utvik:
Astrid Valen–Utvik er siviløkonom fra NHH, har arbeidserfaring innen salg, ledelse og rekruttering, og startet kommunikasjonsbyrå innen sosiale medier, Valen–Utvik AS, i 2009.
Astrid er opptatt av bedrifters hverdagskommunikasjon i sosiale medier, og ble i 2012 kåret til en av Norges mektigste kvinner innen media og kommunikasjon. Hun ble i 2016 kåret til Årets Sosiale Medie Ildsjel og ble i 2017 kåret til Årets sosiale medie-personlighet. Med Astrid får du inspirerende kurs, basert på konkrete erfaringer med å produsere, strukturere og analysere innhold i sosiale medier, forankret i din virksomhet.